עדויות של מי שכבר היה ביוון


נירה רגב – 
הי אורי,
שבוע הסדנת יוגה באשרם ביוון, היה בעבורי חוויה יוצאת דופן, שהוציאה אותי כמו בניתוח קיסרי מהעולם המערבי, הלוחץ המטורף, אל עולם של שקט ושלווה, וכמו ילוד פג באינקובטור שלאחר הניתוח, התעטפתי בחום ובאהבה,
בתזונה מזינה לגוף ולנפש, למחשבות ולהכרה.
כבר למן היום השני, גופי שיחרר את כל תחלואיו ובמשך שלושה ימים חליתי, בכיתי, התנקיתי והתכנסתי כשבלול לתוך עצמי. זו היתה חוויה קשה אך בונה.
במהלך שלושת הימים הנ"ל, עשיתי עבודה פנימית בהנחייתך, בה עבדתי על ניקיון המחשבות, על לקבל את הדברים מבלי להסכים או לשפוט, על חיים בהווה, ועל הקשבה פנימית עמוקה ללב. בזמן שקט זה, היה לי את הפנאי להתאבל על בעלי ז"ל ללא  רעשים חיצוניים מטרידים.
בשבוע זה, הלב היה במקום הראשון, הן מבחינת הדופק והנשימות, והן מבחינת הילינג האהבה שהוא קיבל ושיחרר בו זמנית. בריאות הלב וזרימת אנרגיית הדם שבו הם דופק החיים שלנו.
אני באופן אישי, למדתי להכיר את עולם התזונה הטבעוני שהיה זר לי, ולהפתעתי הרבה אף נעם לחיכי ובטני. מאז ועד היום אני עדיין שומרת על תזונה זו, ומקווה להכניסה לאורח חיי באופן חלקי.
למדתי להעריך פיסת נייר טואלט, וזרימת מים חמים בצינור המקלחת, דברים כה ברורים בחיינו, הפכו למטרה נשגבת בחדרנו הקטן.
למדתי שלחיות שבוע ימים עם 6 בנות בחדר קטן עם מיטות קומותיים, זו דווקא חוויה חברתית מעניינת ולא מאיימת.
עולם היוגה נגלה לפניי על כל סגולותיו, ודרכו הבנתי עד כמה חשוב לעשות יוגה למען גופי והשלד שבו, ולמען התודעה שבי, המחשבות והלב.
השעורים שקיבלנו מהמדריכים במקום היו מעוררי השראה, למרות שאני חיה על פי  מודעות זו, והדגישו לי עד כמה חיי מנוהלים על פיהם וזה חיזק אותי.
ציוץ הציפרים במקום והירוק שבעיניים, נתנו תפאורה פסטורלית לכפר הקטן והשלו.
ואתה אורי, ניצחת בגדול על כל התזמורת. אתה מדריך משכמו ומעלה, מורה לחיים שתלמידיו יקרים לו, אישיות כובשת, חרוצה ונחושה באמונתה בדרך.
היה לי לכבוד להכירך לראשונה, ובטוחה שדרכינו ישתלבו בהמשך באהבה ובבריאות.
בברכה,
נירה רגב




איריס – 
היי אורי,
באחת המדיטציות באשראם חוויתי את ההארה. את ההתבוננות האמיתית בתודעה. וזה היה מדהים. סיפרתי לך על התחושה הזו שהיתה ועודנה במפגש אצל הילה ויהודה. מאז זה עדיין שם ולא ממש מתפוגג. אמרת לי לא להאחז בזה, וכאילו, מאז ששיחררתי ולא פחדתי שזה יעלם, זה רק קיבל משכן יותר של קבע….
אני קוראת עכשיו את "ספר המתים והחיים הטיבטי" והדברים הכתובים שם מתיישבים כמו משי על הדברים שקרו לי מאז האשראם. ופתאום כשאני קוראת הבנתי שחוויתי הארה !! באמת שקשה להאמין…
יש פה , בספר משפט, אבל אחד שתפס אותי: " בראותך את הריקנות, תבוא עליך החמלה".
אני כבר כמה שנים מחפשת את החמלה. ופתאום היא כאילו עולה מאליה.
לגבי אינסופ החוויות שעברנו באשראם, אני מניחה שכל אחד נמצא איפה שהוא נמצא וקשה לי להעביר "משוב" על כך. החזרה משם היתה לא פשוטה, ורק עכשיו התחלתי לצאת מהבונקר אליו נכנסתי… ופתאום אני רואה ומרגישה ומבינה ומריחה ושומעת ונושמת  אחרת ממה שהיה קודם לכן. ואפילו בפאן המקצועי שלי אני רואה פריצת דרך ענקית.
אז תודה לך לאן שהבאת אותי.
אה, ועוד דבר…רציתי להגיד שהמפגש היה אבן דרך משמעותית להבנת החוויות שעברתי …
ושוב תודה
איריס
 
לייבסיטי - בניית אתרים