יוגה נשית

בשעורי היוגה הנשית יושם דגש על נושא שרירי רצפת האגן, מפרקי האגן והאגן בכללותו.
באיזור זה מתחוללים שינויים דרמטיים במהלך חיי האישה, והתירגול מתבצע במטרה לחזק, לטפח ולשמור על בריאותו.

אנחנו ממליצים לכל אישה, בשבוע של קבלת הוסת, ללכת לשיעור היוגה הנשית, לא משנה מה התרגול הקבוע שלה.


חזרה לדף השיעורים

 

שיעור יוגה נשית
היוגה נשית עובדת עם מודעות לתמיכה הפנימית של רצפת האגן והשרירים המיצבים, המוּלה בַנְדַה.  הסגנון מכבד את האישה בכל שלב החיים, מלמד יוגה המחברת את האישה לעוצמה שלה כאישה, ונותן לה רשות לשנות את התרגול לפי זמן החודש ותקופת החיים.  כל התנועות מבוססות על תמיכה פנימית משרירי רצפת האגן ושרירי בטן העמוקים, והאישה לומדת להיות מחוברת לקול הפנימי שלה ולא רק לדרישות של העולם המודרני החיצוני.
 
 
שיעור לנשים בהיריון
ביוגה לנשים בהיריון האישה מתחברת לחיים בתוך רחמהּ. 
היא לומדת תנועה ונשימה שעוזרות לה להרגיש טוב בתוך הגוף המשתנה. העבודה ביוגה מקילה על כאבי גב, מאריכה את עמוד השדרה ומשפרת את היציבה – כדי לפתוח יותר מקום לעובר, מחזקת את שרירי הבטן בצורה בטוחה לאישה ההרה, ומחזקת ומגמישה את רצפת האגן. האישה גם לומדת תנועות ותנוחות של לידה ונשימה המביאה את הפוקוס פנימה, שמאפשרים לאישה להיות פעילה ומשפיעה בלידה שלה.  היא לומדת לא לפחד מהכאב אלא לראות את הלידה כזכות, לראות את עצמה כשותפה לבריאה. היא לא לבד בכאב שלה, היא חלק של כל הנשים בכל הדורות שמתעצמות דרך החוויה הייחודית הזאת של הלידה.
 
סדנה לרצפת האגן לנשים
שמונה מפגשים ללמוד להכיר את האזור החיוני הזה של האגן ורצפת האגן. 
האישה זקוקה לרצפת האגן חזקה בכדי לתמוך באברי המין ובאברי העיכול והפרשה, להחזיק את הכל במקום, לשמור על יציבות נכונה וחיונית, ולתת תחושה של הנשאות (being carried).  חיוניות וחוזק ברצפת האגן משפרים תפקוד והנאה ביחסי מין, ועוזרים למנוע או לשפר בעיות של צניחות למיניהן, ודליפות שתן וצואה.  האשה גם זקוקה לגמישות ברצפת האגן כדי לתת לתינוק לעבור בזמן הלידה ולתפקוד נכון של מערכת ההפרשה. חוסר גמישות יכולה לחסום את זרימת האנרגיה למקום ולגרום לבעיות בריאותיות ולבעיות פוריות. נלמד להכיר ולהפעיל את העצמות, המפרקים, והשרירים של רצפת האגן. נלמד תרגילים של חיזוק ושל גמישות, המביאים בריאות ואנרגית חיים לאזור.
 
הסדנה מיועדת לכל אשה בכל שלב של החיים, נשים צעירות ומבוגרות, נשים בהריון, ונשים לאחר לידה.   
  
 
לייבסיטי - בניית אתרים